CoolPolitika.hu

Áremelésből jött a bevételnövekedés

2011  //  Okt  //  28  //  MTI

Áremelésből jött a bevételnövekedésJórészt az áremeléseknek köszönhetően növelte árbevételét a harmadik negyedévben a mindennapi fogyasztási termékeket gyártó két amerikai óriásvállalat, a Procter and Gamble és a Colgate.

Mivel a két vállalat a maga területén világelső a bevételeket és a piaci részesedést illetően is, eredményeik iránymutatóak lehetnek az egész fogyasztásicikk gyártó szakma, sőt a globális gazdaság számára is. Az elmúlt hónapok komoly kihívást jelentettek nekik a fogyasztók visszafogottsága, és a termékeik előállításához szükséges nyersanyagok drágulása miatt. Több versenytársukkal ellentétben ők áremeléssel válaszoltak ezekre a kihívásokra, de takarékossági intézkedésekkel is igyekeztek javítani jövedelmezőségüket.

 

A P&Gamble profitja 1,9 százalékkal zsugorodott, 3 milliárd dollárra üzleti évének első negyedében, bevétele 9 százalékkal 22 milliárd dollárra nőtt. A P&G piaci részesedése csökkent Észak-Amerikában és Nyugat-Európában, de nőtt a feltörekvő piacokon.    A világelső fogpasztagyártó Colgate adózott eredménye 4 százalékkal 643 millió dollárra növekedett, forgalma 11 százalékkal 4,4 milliárd dollárra emelkedett. A Colgate is elsősorban a feltörekvő piacokon tudta növelni forgalmát.

(MTI)

Szavazás

Hol nagyobb a korrupció?

EU-ban Ukrajnában

Címkék

Amerikai Egyesült Államok, érdekesség, AmerikaiEgyesültÁllamok, Oroszország, Nagy-Britannia, jog, színes, Kína, gazdaság, Németország, Franciaország, belpolitika, választás, EU, bűnügy, diplomácia, társadalom, Olaszország, Ukrajna, háború, terrorizmus, Románia, életmód, Irán, Szerbia, ENSZ, kormány, internet, Izrael, egészségügy

Keresés